Ερανιστής

Κείμενα, άρθρα και ροές επιλεγμένων ειδήσεων

Αρκετά. Απαιτώ την παραίτησή μου.


Αρκετά. Απαιτώ την παραίτησή μου

Φρέσκος φρέσκος και τσεκουράτος Αλτάν (altan),  τελευταίας εσοδείας από την Ιταλία. Την απόδοση στα ελληνικά έκανε η φίλη μου η Εύα, την οποία και ευχαριστώ θερμώς για τη δαψίλεια. Το πόστ θα συμπληρωθεί πιθανότατα αύριο .

Σκίτσο του Αλτάμ(altan): "Αρκετά. Απαιτώ την παραίτησή μου" (basta .esigo le mie dimissioni).

Σκίτσο του Αλτάν (altan): "Αρκετά. Απαιτώ την παραίτησή μου" (basta .esigo le mie dimissioni).(1)

.

Σκίτσο του Αλτάν (altan): ο άντρας: "ό,τι συμβαίνει στην Ιταλία δεν θα ήταν ανεκτό σε καμία δυτική χώρα.." ,η γυναίκα: "Πες το πάλι,να με παρηγορείς."(1)

Σκίτσο του Αλτάν (altan): το παιδί λέει: "γιατί όλοι θέλουν την εξουσία?" / ο άντρας: "για να πεθάνουν διάσημοι ".(2)

Σκίτσο του Αλτάν (altan). Τίτλος : Ο Cipputi στις στέγες / Φραντσέσκο Τούλιο Αλτάν και η κρίση/ ο εργάτης αριστερά λέει: "απειλείται γενική απεργία" / εργάτης δεξιά : "ok Stavazzi: ας κάνουμε λίγο ότι βλέπουμε ποιοι ήμασταν"(3)

Σκίτσο του Αλτάν (altan): "Και νιώθω άρρωστος και δεν μπορώ να κάνω εμετό: δύό τρυγόνια μ'ένα σμπάρο (ή δυο πουλιά με μια πέτρα)."(3)

Σκίτσο του Αλτάν (altan) Άγιοβασίλης: "τι υπάρχει και με παρατηρείς?"(4)

(1)            Πηγή: http://www.italiadiscovery.it/news/liguria/genova/genova/altan_fiabe__illustrazioni__fumetti__satira_/5104.php
(2) Πηγή: http://giuliacrivelli.nova100.ilsole24ore.com/2007/08/t-shirt-fai-da-.html

(3) Πηγή: http://www.lospaziobianco.it/16814-Cipputi-sui-tetti-mostra-Altan-Collecchio

(4) Πηγή: http://www.repubblica.it/speciale/2003/fumetti/altan/opera.html

3 responses to “Αρκετά. Απαιτώ την παραίτησή μου.

  1. Pingback: Tweets that mention Αρκετά. Απαιτώ την παραίτησή μου. « Ερανιστής -- Topsy.com

  2. Pingback: Ένα ξυλαράκι στο μάτι μου! {altan} « Ερανιστής

  3. Pingback: Λίγα σκίτσα του Αλτάν….

Σχολιάστε

