Ερανιστής

Κείμενα, άρθρα και ροές επιλεγμένων ειδήσεων

Federico García Lorca: νανούρισμα



Bookmark and Share

Federico García Lorca. Γεννήθηκε στο Φουέντε Βακέρος, το 1898. Ο πατέρας του ήταν αγρότης κι η μητέρα του δασκάλα πιάνου, προσφέροντας τα πρώτα μαθήματα και στον ίδιο τον Λόρκα. Φοίτησε σε σχολείο Ιησουϊτών στη Γρανάδα και μετά από πιέσεις του πατέρα του, γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Γρανάδα, την οποίαν όμως εγκατέλειψε σύντομα, για να ασχοληθεί με τη λογοτεχνία, τη μουσική και τη ζωγραφική.

Ασημιά κουδούνια αντηχούν στον δρόμο
πούθε πας μικρό μου ηλιοχιόνιστο
– Πάω στις μαργαρίτες πέρα στο λιβάδι
πράσινο λιβάδι – σα ζωγραφιστό.

– Πούθε πας μικρό μου διόλου δεν φοβάσαι
πέρα είν’ το λιβάδι – ώρες μακριά
– Η δικιά μου αγάπη διόλου δεν φοβάται
τ’ ανοιχτό τ’ αγέρι την δενδροσκιά.

– Τότε να φοβάσαι γιόκα μου τον ήλιο
ακριβό μου αγόρι ηλιοχιόνιστο
– Τα μαλλιά μου ο ήλιος τακαψε για πάντα
κι είμαι ασπρομάλλης δυο χρονώ μωρό.

Σχολιάστε

