Ερανιστής

Κείμενα, άρθρα και ροές επιλεγμένων ειδήσεων

Small Pleasures (Μικρές Χαρές) 2008(γιουτουμπάκι)


.

.

Οι «Μικρές Χαρές» είναι μια ταινία μικρού μήκους η οποία κέρδισε απέσπασε το αντίστοιχο βραβείο καλύτερης ελληνικής ταινίας  στο πρώτο Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών υγείας της Κω. Οι ίδιοι οι συντελεστές της επέλεξαν να την προβάλουν στο διαδίκτυο, οπότε την ανεβάζω χωρίς τύψεις…
O  Κωνσταντίνος Πιλάβιος, σκηνοθέτης και παραγωγός  σε μια συνέντευξη στο getin.gr λέει πολλά και ενδιαφέροντα. Επιλέγω τα περί YouTube:

Σκηνοθεσία και Youtube. Διαβάζουμε πάρα πολλά για το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων των video στο Youtube. Ποια η δική σου γνώμη; Αποτελεί τελικά εμπόδιο ή σύμμαχο ενός σκηνοθέτη αυτή η υπηρεσία;

Θα σου το πω απλά. Στο 3ο Κινηματογραφικό Συνέδριο το YouTube θεωρήθηκε ως η απειλή της 7ης Τέχνης και των πνευματικών δικαιωμάτων! Ευτυχώς που δεν ήμουν εκεί γιατί θα τους είχα βάλει όλους στην σειρά και θα τους έδινα σφαλιάρες να ξυπνήσουν. Το YouTube είναι ότι καλύτερο για κάποιον νέο να ξεκινήσει κάτι. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να θεωρηθεί εμπόδιο. Εγώ αυτή την στιγμή έχω κάνει ότι έχω κάνει χάρη στο Internet. Άμα δεν υπήρχε αυτό θα ήμουν λαντζέρης σε εστιατόριο (μεταφορικά πάντα!) Η γνώμη μου είναι ότι όσο στο YouTube ανεβαίνουν πράγματα που φτιάχνει ο καθένας για την πάρτι του, όλα καλά. Αν για παράδειγμα είχε ανεβάσει κάποιος άλλος εκτός από εμένα στα βίντεο που δίνω για download στο «the series» θα είχα γίνει έξαλλος.

Ολόκληρη η συνέντευξη υπάρχει ΕΔΩ

Σχολιάστε

